ARIR

ARIR derulează un studiu de percepție în rândul investitorilor individuali despre comunicarea companiilor listate la bursă

newsen|Noutati

București, 21 Martie 2019 – Asociația pentru Relații cu Investitorii la Bursă din România (ARIR) lansează un studiu de percepție în rândul investitorilor individuali despre comunicarea companiilor listate la Bursa de Valori București (BVB). Studiul se va desfășura în perioada 21 martie – 15 aprilie 2019, în cooperare cu Investors Club, Asociația Utilizatorilor Români de Servicii Financiare, Clubul Investitorilor pe Piața de Capital, www.financialmarket.ro și www.investestelabursa.ro.

Principalele întrebări se referă la sursele de informare utilizate, modalitatea de interacțiune a investitorilor individuali cu companiile listate, percepția față de atractivitatea pieței de capital din România, precum și factorii de decizie privind investițiile.

Daniela Șerban, Președinte ARIR:

”Studiile de percepție vin în ajutorul companiilor listate și permit adaptarea strategiilor de comunicare în linie cu așteptările investitorilor. Este al doilea studiu de percepție în rândul investitorilor, după încheierea cu succes, în noiembrie 2018, a unui studiu de percepție adresat investitorilor instituționali. Interacțiunea cu investitorii individuali este la fel de importantă ca cea pe care companiile o au cu investitorii instituționali. Deși instrumentele utilizate sunt diferite, accesul investitorilor la informații ar trebui să fie egal.”

Studiul este disponibil la următorul link.

Membrii ARIR vor beneficia, în plus, de o prezentare detaliată a rezultatelor însoțită de recomandări din partea echipei de proiect.

Tag:

Distribuie articolul:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Urmărește ARIR pe LinkedIn

Află mai multe despre obiectivele și activitățile ARIR