ARIR

Furnizori de servicii

Chorus Call

Chorus Call
Servicii de teleconferință pentru industria financiară și relațiile cu investitorii. Chorus Call Hellas este un furnizor de servicii de teleconferință, oferind cel mai avansat și experimentat serviciu personalizat din industrie, conceput pentru raportările financiare trimestriale, zilele pentru investitori și spectacole. Chorus Call Hellas vă va găzdui conferința în IR și webcast-ul cu soluții personalizate, asigurând furnizarea de informații rapide și exacte analiștilor, acționarilor și investitorilor printr-o atenție sporită la detalii și angajament pentru excelență.

Chorus Call Hellas este primul furnizor de servicii de teleconferință situat în Atena, Grecia, și a fost înființat în anul 2002. Membru al Chorus Call Inc, o companie multinațională, cu peste patru decenii de experiență internațională pe piața teleconferințelor, Chorus Call Inc. are sediul în SUA și birouri internaționale în Grecia, Italia, Elveția, Germania, Australia, Canada, Brazilia, India, Japonia, Africa de Sud și Noua Zeelandă.

Chorus Call Hellas a operat cu succes în Grecia și în regiunea mediteraneană, oferind o gamă completă de servicii audio, video și web, concentrându-se pe standarde de înaltă calitate și asistență superioară pentru clienți. Nu există limitări în ceea ce privește serviciile audio și  cele de videoconferință, sprijin, asistență personală sau direcție profesională.

Compania este poziționată în mod unic, datorită faptului că este singura companie de servicii de conferințe din lume și, de asemenea, un lider de piață în proiectarea și fabricarea de echipamente pentru conferințe audio și video, purtând marca companiei surori Compunetix Inc. Compunetix are cea mai mare implementare globală a sistemelor de teleconferință din industrie și a fost introdusă în Space Technology Hall of Fame in 2020 pentru dezvoltarea tehnologiei de conferințe NASA, care este acum utilizată de aproape fiecare furnizor important de conferințe.

Construit pe baza unui serviciu superior pentru relația cu clienții, Chorus Call este dedicat excelenței. Ne adaptăm serviciile pentru a se potrivi  cu nevoile clienților noștri, oferind soluții personalizate, răspunzând oricăror solicitări de ultim moment, dar păstrând în același timp standardele premium de asistență pentru clienți pentru care suntem cunoscuți.

Website: https://choruscall.com/greece/

Serviciile noastre de teleconferință inlclud:

  • Conferințe audio și video
  • Webcasting – streaming
  • Înregistrări digitale și playback
  • Instrumente de colaborare și prezentare – c-meeting
  • Soluții de teleconferință personalizate
  • Servicii media

Serviciile noastre de teleconferință găzduiesc piețe precum:

  • Relația cu investitorii și anunțuri IR
  • Adunări generale
  • Întâlniri corporate
  • Întâlniri ale consiliului
  • Întâlniri consultative
  • Întâlniri cu angajații
  • Prezentări
  • Educație
  • Conferințe/ simpozioane/ seminarii/ webinarii
  • Întâlniri și evenimente comunitare
Contact:

Themis Kardambikis

ENVISIA Boards of Elite (ENVISIA)

Programe de calificare postuniversitare, Programe de Certificare, Cursuri deschise Master-Class și Cursuri Scurte, Cursuri si Programe de training Personalizate pe industrii si companii, Coaching și Mentorat pentru DIRECTORI NE-EXECUTIVI și DIRECTORI EXECUTIVI, Servicii de Board Design si Board Profiling.

 

ENVISIA Boards of Elite (ENVISIA) – Lansată în septembrie 2018, Envisia este prima școală de afaceri din Romania dedicată membrilor consiliilor de administrație (C.A.) și celor care vizează sau lucrează cu acestea: C-suite (CEO, CFO, COO, CIO, CRO, etc), specialiști cu înaltă expertiză care vizează poziții în C.A. (avocați, analiști financiari etc). Envisia oferă prin intermediul partenerilor săi, universități de prestigiu din Europa, programe certificate și acreditate, de profesionalizare a rolului membrilor în Board-uri, care acoperă o arie mai largă de dezvoltare a competențelor și abilităților de conducere, servicii de Board Design si Board Profiling, precum și de evaluare a Board-urilor.

Alături de programe academice de elită, prin parteneriate educaționale cu importante asociații profesionale internationale si locale, și colaborarea cu experți de top străini și români, ENVISIA Boards of Elite livrează cursuri specializate și programe de training & coaching personalizate pe nevoile companiilor si industriilor specifice.. Principalul obiectiv al ENVISIA îl reprezintă evoluția profesională și personală a elitelor, pentru dezvoltarea unui mediu de afaceri care să genereze progress economic și social pe termen lung.

Toate programele ENVISIA sunt dezvoltate în parteneriat cu cercetători, experți de top în domeniul lor și instituții de învățământ de elită internaționale. Puteți găsi mai multe detalii despre cursurile noastre vizitând website-ul nostru www.envisia.eu.

Pe lângă cursurile deschise, ENVISIA dezvoltă cursuri și programe adaptate sau personalizate în funcție de cerințele speciale ale clienților. Cursurile sunt offline, online (e-learning, streaming live) sau combinate (offline și online).

Contact:

Gabriela Hârțescu

Mazars Romania

  • Fuziuni și achizițiii;
  • Managementul riscurilor, Guvernanță corporativă și Control intern;
  • Audit intern;
  • Consultanță de conformitate cu reglementarile și standardele din sectorul financiar;
  • Securitatea cibernetică și consultanță IT;
  • Continuitatea afacerii.

Mazars este un parteneriat internațional, ce oferă servicii integrate de audit și consultanță contabilă, fiscală și financiară. Operând în peste 90 de țări și teritorii din întreaga lume, compania se bazează pe experiența a 40.400 de profesioniști pentru a asista clienți de toate dimensiunile, în fiecare etapă a dezvoltării lor.

Cu 25 de ani de experiență pe piața locală, echipa de consultanță financiară ajută clienții să înțeleagă și să abordeze provocările complexe cu care se confruntă afacerilor lor. Prin imbinarea unei abordări centrate pe client, cunoștințe profunde din industrie și abilități tehnice de top, Mazars creează un avantaj competitiv organizațiilor din piață:

  • Tranzacții (Fuziuni și achiziții, Integrare post-fuziune, Servicii de tranzacționare, Piețe de capital);
  • Managementul riscurilor, Guvernanță corporativă și Control intern;
  • Audit intern;
  • Consultanță de conformitate cu reglementarile și standardele din sectorul financiar (IFRS 9, IFRS 16);
  • Securitatea cibernetică și consultanță IT;
  • Continuitatea afacerii.
Contact:

Razvan Butucaru

Orient Capital

  • Identificarea acționarilor (Shareholder Identification), CRM pentru IR, Studii de percepție, Targetarea investitorilor (Investor targeting), Servicii webcast, Debt IR, Solicitare Proxy și asistență corporativă.

     

Orient Capital este un lider global în analiza acțiunilor companiilor listate, studii de piață pentru companiile din piața de capital, comunicarea cu investitorii, tehnologie pentru gestionarea acționarilor, analiza globală a deținătorilor de obligațiuni, targetarea și percepția investitorilor.

Orient Capital oferă de peste 25 de ani sprijin companiilor listate în relația cu investitorii, în analiza identificării acționarilor, CRM și targetarea investitorilor. Lucrăm cu peste 1,600 de emitenți globali, livrând lunar aproximativ 1,000 de rapoarte de analiza privind investitorii. Baza de clienți OC în EMEA cuprinde aproximativ 750 emitenți și include 36% companii dein FTSE100 & 43% din FTSE250, 65% din ISEQ20, 35% din JSE40, 20% din DAX30 și 18% din CAC40.

Contact:

Gustav Pegers

S&P Global

Cu peste 30 de ani de expertiză și o suită de tehnologii avansate, și cercetare a datelor, sprijinim peste 1500 de emitenți la nivel global și profesioniști în relația cu investitorii să-și îmbunătățească fluxul de muncă, să definească targetul cu privire la baza de acționari, să interacționeze cu acționarii și investitorii și să optimizeze procesele în această interacțiune, să comunice eficient, să evalueze strategia de IR și să sporească eficiența.

Produsele și serviciile noastre pentru relația cu investitorii includ o platformă CRM, identificarea globală a acționarilor, servicii de consiliere, cum ar fi targetarea investitorilor (investors’targeting), consultanță privind guvernanța corporativă și solicitarea de proxy, consiliere ESG, consiliere M&A și analiză situațională, studii de percepție, identificarea acționarilor.

S&P Global (NYSE:SPGI) este lider mondial în informații critice, analize și soluții pentru industriile și piețele majore care pun în mișcare economiile la nivel mondial. Compania furnizează informații, analize și soluții de ultimă generație clienților din afaceri, finanțe și guverne, îmbunătățindu-le eficiența operațională și oferind perspective care conduc la decizii bine informate.

S&P Global Issuer Solutions este aici pentru ajuta profesioniștii din IR și echipele de management să profite la maximum de programul IR.

Obiectivele tale sunt și ale noastre: acces susținut la capital, o poveste a companiei convingătoare și atingerea unei evaluări complete și corecte.

Soluțiile și serviciile noastre de IR sunt integrate în procesul de relația cu investitorii. Datele noastre de piață, tehnologia și platforma avansate, analizele predictive și experții în consultanță ajută la îmbunătățirea domeniilor care contează cel mai mult pentru tine:

  • Inteligență globală a piețelor/ Identificarea globală a acționarilor(ShareID)
  • Targetarea și implicarea investitorilor
  • Platformă CRM pentru Relația cu Investitorii și baza de date IR pentru interacțiunea cu investitorii și planificarea evenimentelor
  • Studii de percepție
  • Strategie de IR și consultanță
  • Consultanță ESG, guvernanță corporativă și identificarea acționarilor
  • Consultanță în fuziuni și achiziții (urmărirea acțiunilor, monitorizarea pozițiilor de tranzacționare / garanții / creditare, sentimentul pieței și agent de licitație)
  • Analize situaționale (risc/oportunitate în jurul IPO, spin-off, modificări de alocare a capitalului, analiza bazei de cost)
  • Identificarea globală a deținătorului de obligațiuni (BondID)
  • Platformă de date de piață S&P Global Capital IQ Pro
Contact:

Christian Csomos, CIRO

Scalens

Scalens este o companie fintech franceză care oferă o nouă platformă “Investigate” – disponibilă în software ca serviciu (modelul saas) – o punte inovatoare între companiile listate, acționarii și investitorii acestora. Scalens vă permite să vă gestionați baza de acționari, să vizați noi investitori în timp ce anticipați așteptările acestora.

Scalens este o companie fintech franceză care oferă o nouă platformă “Investigate” – disponibilă ca software ca serviciu (modelul saas) – o punte inovatoare între companiile listate, acționarii și investitorii acestora. Platforma Scalens vă permite să vă gestionați baza de acționari, să vizați noi investitori în timp ce anticipați așteptările acestora.

 

De ce să alegeți Scalens?

 

  • Obțineți informații valoroase despre piață la costuri mai mici prin monetizarea feedback-urilor investitorilor în timpul roadshow-urilor și evenimentelor corporative
  • Deschideți o nouă punte digitală prin care puteți colabora mai strâns și crea încredere în comunitatea dvs.
  • Îmbunătățiți cultura IR în cadrul organizației dumneavoastră datorită unui tablou de bord colaborativ, dar intuitiv.
  • Prețuri foarte competitive care să se potrivească bugetului dumneavoastră.
Contact:

Bastien Lévy

Zebra Corporate Communications

  • Rapoarte anuale și de sustenabilitate ( analiză, copywriting, îmbunătățirea conținutului)
  • Proiectare si creare PDF și versiuni online a rapoartelor
  • Conformitate ESEF
  • Dezvoltare site-uri web corporative și de IR

Zebra Corporate Communications este un lider global în domeniul raportării digitale, expertiza noastră constând în rapoarte anuale, rapoarte de sustenabilitate și rapoarte interactive, rapoarte pentru conformare ESEF, dezvoltare website-uri companie și dedicate IR.
Fondată în anul 2000, Zebra a rămas fidelă filozofiei sale inițiale de a-și construi încrederea cu părțile interesate printr-o comunicare eficientă și constantă. Suportul acordat clienților noștri și adoptarea celor mai bune practici relevante au fost cruciale pentru succesul nostru. Serviciile noastre au obținut recunoaștere internațională, clienții noștri primind premii de la organizații distincte din industrie.
Printr-o comunicare eficientă, combinată cu expertiza tehnologică a companiei, sprijinim și îmbunătățim procesul de raportare al clienților noștri. Echipa noastră de peste 60 de experți are un palmares excelent în tehnologia digitală și o înțelegere unică a raportării digitale, care este cel mai mare plus al nostru și sursa noastră de mândrie.

Contact:

Andrey Kozhevnikov

Anastasia Churilova